Biološki popoldnevi so namenjeni nadarjenim dijakom,
ki jih zanima področje biologije. Izvajamo dodatne dejavnosti, v katerih dijaki
spoznavajo različna biološka področja od sistematike, ekologije, biotehnologije
in podobno. V šolskem letu 2019/20 bomo izvedli ekskurzijo na Primorsko in
ogled živalskega vrta v Ljubljani.
V preteklosti smo že sodelovali tako z živalskim vrtom, kot tudi z
FAMNIT- om. Njihove dejavnosti so pripravljene za nadarjene dijake iz področja
naravoslovja.
·
Prednost pri izboru imajo projekti, v katere so vključene zunanje
inštitucije in izvajalci. Njihova vloga v projektu mora biti jasno opredeljena.
Iz prijave mora biti tudi jasno, katere dejavnosti v projektu izvajajo zunanji
sodelavci in inštitucije.
V
letošnjih bioloških popoldnevih bomo sodelovali z Živalskim vrtom v Ljubljani,
ki bo za dijake pripravilo naslednje dejavnosti:
Ø Predstavitev
manjših eksotičnih živali (primerjava po sistemu)
Ø Predstavitev
biološkega materiala in primerjava (kožuhi, odtisi stopinj, lobanje, …)
Ø Ogled živali s
strokovno biološko razlago
Sodelovali
bomo tudi z Univerzo na Primorskem (FAMNIT), ki pripravlja naravoslovne dneve
za dijake, kjer najprej predstavijo teoretični uvod o geografiji in biologiji
našega morja, sledita pa botanična in zoološka delavnica.
Mnogi
dijaki, ki so nadarjeni za biologijo so svoje poglobljeno znanje uporabili pri tekmovanjih
iz znanja. V preteklosti je kar nekaj dijakov, ki je bilo vključenih v podobne
projekte doseglo dobre rezultate na državnih tekmovanjih (srebrna in zlata
priznanja, uvrstitev na olimpijado). K njihovemu znanju so pripomogle tudi
dejavnosti bioloških popoldnevov.
Sodelovanje
pri projektu je odprto za vse dijake. Prijave sprejemamo do zapolnitve mest.
Dijaki bodo
na tej dejavnosti poglabljali svoje biološko znanje in razvijali naravoslovne
spretnosti. Poglobili bodo znanje o zgradbi in delovanju živali, pridobili bodo
veščine rokovanja z različnimi živalmi, razvijali bodo čut in odgovornost za delo
z živimi organizmi. Prav tako bodo spoznali rastlinstvo in živalstvo našega
morja.
Biološki
popoldnevi omogočajo dijakom poglobljeno seznanitev z biološkimi vsebinami,
hkrati pa z različnimi dejavnostmi spoznavajo svoje želje in sposobnosti, kar
jim pomaga pri izbiri poklica.