CILJI
DEJAVNOSTI:
Dijaki
●
spoznajo
proces oglaševanja turistične destinacije.
●
Usvajajo
podjetniške kompetence z razvojem novih turističnih produktov in storitev.
●
Spoznajo in
uporabljajo orodja v spletnem okolju.
●
Uporabljajo
nemščino.
VSEBINA PROJEKTA
Dijaki
bodo s pomočjo virov podrobno spoznavali turistično destinacijo »Piran in
Portorož« ter poskušali z lastnimi idejami in izkušnjami pomagati pri oglaševanju
na spletu za mladostnike iz nemško govorečih dežel. S pomočjo zunanjega
partnerja in spletnih orodij se bodo lahko s svojimi prispevki, ocenami in
doživetji dotaknili ciljne skupine in pustili svoj pečat pri oglaševanju
lokalnega okolja.
ZUNANJI PARTNER: Turistično združenje Portorož
KOMPETENCE
V
sklopu projekta se bodo dijaki osredotočili na razvijanje treh ključnih
kompetenc. Poleg kompetence sporazumevanja
v tujih jezikih
izpostavljamo
kompetenco digitalne pismenosti: Dijaki razvijajo zmožnosti uporabe IKT v
poslovnem okolju in uporabljajo elektronske storitve za komuniciranje v
nemščini in se vključujejo v mednarodne mrežne projekte.
Kot
tretjo ključno kompetenco izpostavljamo samoiniciativnost
in podjetnost: Dijaki razvijajo svojo ustvarjalnost, dajejo pobude,
ocenjujejo tveganja in sprejemajo odločitve. Osmišljajo naučeno in z znanjem
rešujejo realne probleme. Postavljajo si stvarne učne cilje in prevzemajo
pobude k reševanju problemov. Pri tem vključujejo ustvarjalnost in
inovativnost.