Kam z idejo je
teden popoldanskih delavnic za nadarjene dijake, ki pripravljajo in razvijajo
svoje produkte ali storitve in bi se želeli usposobiti za korake, ki sledijo
razvijanju koncepta, pripravi prototipa in finaliziranju ponudbe.
Gre za sklop štirih 120' delavnic s področja vizualne
komunikacije, video predstavitve/oglaševanja, kampanje na družbenih omrežjih in
priprave medijske/PR kampanje za predstavitev produkta/začetek crowdfunding
kampanje. Zaradi širokega področja veščin in konkretnih dejavnosti, gre za
delavnice s področja interdisciplinarnih aktivnosti.
Predvideni
program
30. 9. VIZUALNA KOMUNIKACIJA V PREDSTAVITVAH, MEDIJSKIH KAMPANJAH
IN BRANDINGU
Nina Malovrh, oblikovalka
https://si.linkedin.com/in/ninamalovrh
1. 10. UPORABA VIDEA ZA STORYTELLING IN ENGAGEMENT
Matej Lozar, Studio Lozar Production
https://si.linkedin.com/in/matej-lozar-46678115b
2. 10. ZASNOVANJE MEDIJSKE KAMPANJE IN PLATFORME
CROWDFUNDINGA
Primož Klun, direktor agencije IZSTOP d. o. o.
https://si.linkedin.com/in/primoz-klun-9072591b
3. 10. SOCIALNA OMREŽJA IN NJIHOVA UPORABA V MEDIJSKIH
KAMPANJAH
Marko Petrej, Navdih d. o. o.