TABOR USTVARJALNOSTI – PIRAN 2019
Opis aktivnosti:
Tabor je namenjen dijakom, ki jih zanimajo področja:
Ustvarjalno pisanje v angleškem jeziku; delavnica v francoskem jeziku na temo HRANA; raziskovanje fizikalnih parametrov v Piranskem zalivu (običajne/normalne vrednosti; odstopanja; vzroki in posledice; možni ukrepi…) in delavnica Delfini kot indikatorji razmer v življenjskem okolju/ primer populacij delfinov v Piranskem zalivu.
Termin izvedbe: 18. in 19.1.2019
Število dijakov je omejeno – 26
Rok prijav: 16.1.2019
Kraj izvedbe: Piran (Hotel Piran in palača Trevisini), del programa poteka tudi na terenu.
Namen in cilji tabora:
• Izvedba delavnic ustvarjalnosti na različnih predmetnih področjih.
• Individualno delo in delo z manjšimi skupinami dijakov.
• Razvijanje in izražanje ustvarjalnosti dijakov pod mentorskim vodstvom učiteljev.
- Ustvarjalno pisanje v tujem jeziku.
- Ustvarjalno reševanje problemov na temo OKOLJE.
• Priprava skupnega izdelka in predstavitev/zaključni dogodek po taboru – publikacije, dogodki,
revije, spletne strani, razstava.
Iz projekta SKOZ so plačani stroški prevoza, prenočevanja, prehrane in izvedba programa.
Izraz kreativno pisanje se nanaša na
domišljijsko pisanje, oziroma na pisanje kot umetnost. Bistvo kreativnega
pisanja ni dolgočasno opisovanje dejanskih dogodkov in informacij, temveč
tekst, ki (četudi sloni na dejanskih dogodkih) v svojih bralcih vzbudi estetski
užitek ter čutno senzacijo. Kakršno koli obliko zavzema, pa naj bo to kratka
povest, pesem, novela, igra, esej ali pa biografija, bo kreativno pisanje
zajemalo iskanje pomena, delček čudeža v odkrivanju novega, pa tudi osebne
vpletenosti v razplet dogodkov.
Ustvarjalno reševanje problemov je okvirni proces reševanja
problemov, ki zajema tehnike ustvarjalnega in kritičnega razmišljanja. Z njim
želimo oblikovati in razvijati nove in uporabne rešitve.
Metode ustvarjalnega reševanja
problemov:
- definiranje problemov in priložnosti,
- ustvarjalno razmišljanje z namenom
generiranja, razčlenjevanja in analiziranja idej,
- odločanje pri izbiranju in preverjanju možnih
rešitev problemov.